تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟

از {{model.count}}
انتخاب نوع محتوا:
نوع محتوا را انتخاب کنید.
انتخاب نوع متن:
نوع متن را انتخاب کنید.
انتخاب تعداد کلمات:
تعداد کلمات را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد کلمه پایه: 300 عدد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی صنایع دستی ارژن مارکت
آماده ارسال ناموجود
15,000 تومان
  • {{value}}
{{Object.keys(model.attributes).length}}
کمی صبر کنید...

با تولید محتوا آشنا هستید. یکی از روش های بسیار مهم برای ایجاد محتوای اصلی و اساسی هر سایت یا کسب و کاری که نیاز به شناخت بیشتر دارد. در این بخش قصد داریم کمی در مورد تولید محتوا بیشتر اطلاعات کسب کنیم و تعرفه تولید محتواهای حرفه ای تیم ارژن مارکت را با هم بررسی کنیم. قیمت های اعلام شده بر اساس تولید محتوای 300 کلمه ای می باشد.

محصولات مرتبط

تبلیغات چیست؟

تبلیغات به شکل شگفت ‌انگیزی تغییر کرده است و به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف ‌کننده تبدیل شده است. این روزها، شاهد وجود روش ‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه ‌های مختلف تبلیغاتی هستیم. انواع روش ‌های تبلیغات امروزی به مدد اینترنت و فضای مجازی، باعث شده دست افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، به‌شدت باز شود. حالا دیگر انواع روش های تبلیغات محدود به روش ‌های قدیمی نیست. امروز ویدیوهای ویروسی یا همه ‌گیر در سطح شبکه ‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سایت ‌ها، فضاهای گفتگوی کاربران درباره‌ی برندها، سئو سایت و… شکل انواع روش های تبلیغات را دگرگون کرده است. با ما همراه باشید تا با تغییرات رسانه‌ های امروزی و انواع روش های تبلیغات بیشتر آشنا بشوید:

تبلیغات دیجیتالی

تبلیغاتی که در سطح اینترنتی می ‌بینید، در حوزه‌ ی تبلیغات دیجیتالی قرار می‌ گیرند. در بسیاری از سایت ‌ها، تبلیغات مختلفی وجود دارند و این تبلیغات یکی از روش‌ های عمده‌ ی کسب درآمد برای وب ‌سایت نمایش ‌دهنده‌ ی آن هستند. شیوه‌ ی دیگر تبلیغات جدید، تبلیغات بومی هستند. این روش از تبلیغات نیز راه دیگری برای کسب درآمد وب ‌سایت‌ ها است و از طریق محتوایی مربوط به برند و محصول، متن یا مقاله ‌ای آن را تبلیغ می‌ کند. تبلیغات دیجیتالی به ‌شدت در حال رشد و تکامل هستند و از طریق بسترهای مختلفی چون فیسبوک، اسنپ ‌چت و… باعث می ‌شوند تا تبلیغات در سطح وسیعی از مخاطبان دیده بشود.

تبلیغات موبایلی و تلفنی

از میان انواع روش های تبلیغات جدید، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی ‌تر تبلیغات در سطح دستگاه ‌های کوچک و قابل ‌حملی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت رواج پیدا کرده است. به کمک این دستگاه ‌ها و استفاده از شبکه ‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به ‌سادگی پای تبلیغات به این ابزارها نیز باز شده است. اما در استفاده از این رسانه‌ ها نیز باید نهایت دقت و توجه را به‌ کار برد، زیرا ممکن است بی ‌برنامه بودن و تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان شود. هر یک از این روش‌ های جدید تبلیغات در صورت اغراق و بی ‌برنامگی می‌توانند موجب اثرات معکوس بشوند.

تعداد کلمه پایه
300 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...